Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morgen weer trainen

Fuuuuuckkk motivatie
    Epic Bodybuilding Motivation (ShaQx) - YouTube

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
      Morgen weer trainen

Fuuuuuckkk motivatie
      bedoel je niet vandaag? Vandaag, 00:10<<<<
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Hey Dexie wanneer ga je eens beginnen met eten man. Was vroeger ook altijd ecto van 50kg maar een goeie bulk heeft me aardig wat kilootjes laten pakken.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik eet genoeg hoor

maar zoals je kunt lezen laatste tijd amper getraind en dus was de motivatie om te proppen en eten ook niet geweldig. Deze week was weer ff inkomen, voeding is nu weer op de rit

Comment

• Ik kijk trouwens amper naar de weegschaal, want toen ik net begon kwam ik 8kg aan ofzo, amper verschil, en toen tussen okt/jan maar 2/3kg erbij maar mega verschil in dem mirror imo.

Comment

• Hoe bedoel je je hebt toch ook examens?? Is juist meer vrije tijd.

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                Hoe bedoel je je hebt toch ook examens?? Is juist meer vrije tijd.
                Huh what do you mean? Ja klopt iig.

Wojoo training van vandaag, gewichten waren niet uber special ofzo, maar dem mindset, had hardstyle CD meegenomen, waren met 3 man in de gym, keiharde songz, in de rust ff chillen en praatje, of effe wappen (erg he). Maar ik zat er 10000000% in, was niet moe te krijgen, kon nog wel een uur doorgaan.

Gemiddelde rust tijd tussen setjes +/- 50secondes..

Dumbell bench press (gewicht per kant)
                8x16kg
                8x22kg
                8x22kg
                8x22kg
                8x22kg

Lat pulldown
                8x25kg8x52kg
                8x59kg
                6x59kg + 3x52kg
                6x59kg + 3x52kg

Back squat
                (denk high bar, iig onder parralel zoveel mogelijk atg)
                5x20kg
                5x40kg
                5x40kg
                5x40kg
                5x40kg
                5x50kg (dexie dacht, wtff doe je mannnn easy dit, en 50 was ook nog wel te doen eig. niet teveel moeite)
                2x60kg (omdat het kan)
                Had geen spotter en heb geen rack dus durfde niet super hoog, zeker in het begin niet. Maar squats gaan a.s week naar 47,5 of 50kg 5x5 dan dat weer ff, en zsm verhogen

Leg curls
                3x10x52kg

Dumbell shoulder presses (gewichten per kant)
                (was ze bijna vergeten)8x14kg
                8x18kg
                8x18kg
                5x18kg -ff rust- 3x18kg

Dumbell icep curls
                (gewichten per kant)3x10x12kg trage gecontroleerde reps

Tricep pushdown
                kabel ding was bezet, dus deed op LPD, eig geen idee qua gewicht. iig 3x10

Core work
                supermans, planks, oblique dingetje, decline situps (bankje), hyperextensions

Kwartier cardio op helling

OUT mofos

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                  Morgen weer trainen

Fuuuuuckkk motivatie
                  Lekker
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Lekker man zulke trainingen geven je echt een voldaan gevoel. Gedachten op 0 en in een soort trance je setjes afwerken heerlijk!
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Hoe vaak draai je dit af elke week (sorry heb niet alles gelezen )?
                      Lekker bezig weer overigens

Comment

• altijd fijn zo'n training als je er weer in moeten komen en de motivatie weer aan het zoeken bent!

succes dexie!
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• lekker bezig dexie, motivatie is weer aanwezig.. houden zo anders krijg je weer een heel vervelend wa'pje !
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                            Hoe vaak draai je dit af elke week ( )?
                            Lekker bezig weer overigens
                            Lekker bezig dexie zie dat het weer top gaat met je motivatie! Je squat zal wel high bar geweest zijn omdat je deze ook tijdens de meet deed.

Comment

• YEAAH well done!

Succes met examens dinsdag nederlands hopen op een tekst die over iets leuks gaat.

Comment

• Originally posted by Mcvk View Post
                                Lekker man zulke trainingen geven je echt een voldaan gevoel. Gedachten op 0 en in een soort trance je setjes afwerken heerlijk!
                                Ja man vroeger altijd dat soort trainingen, had gister echt van wauw dit heb ik gemist.
                                Originally posted by Mvos View Post
                                altijd fijn zo'n training als je er weer in moeten komen en de motivatie weer aan het zoeken bent!

succes dexie!
                                Ja zeker hehe, kon ik wel gebruiken, tnx!
                                Originally posted by jobr View Post
                                lekker bezig dexie, motivatie is weer aanwezig.. houden zo anders krijg je weer een heel vervelend wa'pje !
                                Is goed job dexie wilt geen billenkoek
                                Originally posted by Tails View Post
                                Lekker bezig dexie zie dat het weer top gaat met je motivatie! Je squat zal wel high bar geweest zijn omdat je deze ook tijdens de meet deed.
                                Tnx, en ja denk het ook. Squat techniek gaat steeds makkelijker en beter dus zal het binnenkort wel helemaal door hebben.
                                Originally posted by optiflex View Post
                                YEAAH well done!

Succes met examens dinsdag nederlands hopen op een tekst die over iets leuks gaat.
                                Ja hoop het ook, maakt het veel makkelijker. Maar NL hebk geen worries over, maandag M&O

@aktito (kut quote werkt niet mee op telefoon)
                                Maar ik doe 3x pw FB op redelijk volume, als ik merk dat het teveel word schroef ik het naar beneden. Maar vind het echt ideaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X